
Безкамерните гуми стават все по-популярни в света на колоезденето, тъй като премахват нуждата от използването на вътрешна гума и същевременно предоставят повече комфорт и спокойствие при каране. Известни още като „tubeless“, те позволяват каране с по-ниско налягане, повече сцепление, както и в пъти по-голяма устойчивост на пробиване.
Безкамерните гуми разчитат на плътно залепване на бордовете на външната гума към съответните канали на шината, като така въздухът се задържа вътре в системата. За разлика от традиционните вътрешни гуми, които при пробиване трябва да бъдат сменени или залепени, пробиването на безкамерната гума се уплътнява от течността вътре, в колоездачните среди наричана още като „боза“.
От какво се състои цялата ”Tubeless” система?
Външни гуми Tubeless Ready (TR/TLR)
Преминаването към безкамерни гуми е препоръчително да бъде направено с чисто нови външни гуми, за да се избегнат проблеми като пукнатини и дупки, които вече използваните гуми могат да имат. Външните гуми Tubeless Ready (TR) имат допълнителен слой, който осигурява по-добро уплътнение на вътрешната страна на гумата, което е необходимо за предотвратяване на издишането на въздух и по-добро запечатване на малки пробиви.
Tubeless Ready шини
Tubeless Ready шините са проектирани с по-здраво уплътнение около мястото, където шината и гумата се срещат, така че да осигурят стабилно запечатване при употреба с течност за безкамерни гуми. Те обикновено имат специален слой, който помага за по-добро уплътнение, предотвратявайки изпускането на въздух. За да не изтича течността от отворите за спиците, на всички шини (с такива отвори) е необходимо поставянето на специална бандажна лента за tubeless, за която може да прочетете по-надолу.
Бандажна лента за tubeless
Бандажната лента (rim tape) е един от най-важните компоненти в системата, който трябва да бъде монтиран перфектно, за да работи безпроблемно вашият tubeless. Лентата се залепва на шината върху отворите за нипли и служи като бариера, която не позволява изтичането на течността. Лентите варират по дължина и широчина, като тук важна е широчината. Трябва да знаете каква е вътрешната широчина на вашата шина и според нея да закупите правилната лента. Бандажът трябва да покрива всички отвори за спици, както и отвора за вентил! Лентата се залепва от край до край по широчина и по цялата дължина на шината, като накрая се застъпва.
Вентилите за безкамерни гуми осигуряват правилно уплътнение и възможност за лесно напомпване и поддръжка на вашия tubeless. В най-простата си форма, безкамерният вентил е същият като Presta вентила на вътрешната гума, с изключение на това, че има гумен край, който се поставя в отвора за вентил на шината и служи за уплътнение против изтичане на течността и изпускане на въздух. Въпреки това, всички имат допълнителни функции, като по-добър въздушен поток за лесно надуване, подобрена конструкция и удобство за сипване/доливане на течност.
Най-новата технология: Muc-off Big Bore Valve
- Гамата Big Bore Valve предлага нова иновация за безкамерни гуми с изключителни характеристики:
- Специалният дизайн на вентила с прав отвор позволява до 230% повече въздушен поток в сравнение с традиционните Presta вентили.
- Осигурява по-бързо и по-ефективно пълнене с въздух и течност, като елиминира нуждата от премахване на иглата на стандартните tubeless вентили.
- С вграден лост за бързо отваряне и затваряне на вентила, можете да регулирате фино налягането по време на каране за максимален комфорт и контрол.
Течност за безкамерни гуми
Течността за безкамерни гуми, наричана още уплътнител или „боза“ предотвратява издишането на въздух, помага за запечатване на до 6мм дупки и поддържа налягането на гумите. Основният материал използван за направата на течностите е латекс, който има способността да запълва малки пробиви и да бъде ефективен по-дълго време без да изсъхва. Някои течности са направени от биоразградими съставки, безопасни за околната среда, например Muc-Off No Puncture Hassle. Течността се налива през вентила или директно в гумата преди да я вкарате до край в шината.
Приблизителното количество течност, което трябва да се сложи зависи от размера на гумите, условията на каране, консистенцията и материалите на течността. Никога не е излишно да се проверяват препоръките на производителя!
Шосейни велосипеди - 30 - 60 мл.
MTB и Гравъл - 60 -120 мл.
DH и Ендуро - 100 -150 мл.
Е-bike - 100 - 150 мл.
Течностите се предлагат в различни опаковки подходящи за различни нужди. Например опаковка от 1 литър е подходяща за вашия сервиз и всичките ви велосипеди. Малките опаковки са подходящи за състезатели и колоездачи, които обичат да имат течност под ръка, където и да са. – 80 мл.
Инсърти
Инсъртите за безкамерни гуми са допълнителни компоненти, обикновено изработени от пяна, които се поставят вътре между външната гума и каплата, с цел да осигурят допълнителна защита срещу удари и натоварвания. Те са особено полезни в дисциплини като даунхил, ендуро и крос-кънтри. Инсъртите помагат да се запази цялостта на гумата и да се предотвратят спуквания, като същевременно предлагат по-добро сцепление и комфорт при каране с ниско налягане. Те предотвратяват лесното изваждане на гумата и губенето на въздух, като същевременно пазят вашите капли от подбивки и изкривявания. При пробиване на външната гума, с което течността не може да се справи и гумата спадне, инсърта служи като вътрешна гума, с която може да се придвижите до вкъщи или до края на трасето.
Продуктите на Tannus Armour са специално разработени, за да осигурят допълнителна защита срещу пробиви и да поглъщат вибрации, което е изключително важно за колоездачите, които практикуват по-агресивни дисциплини като даунхил и ендуро. Тези инсърти са направени от пяна и гума, които осигуряват защита при удари и същевременно не добавят значително тегло на велосипеда.
Какви са предимствата на Tannus Armour?
- Гъвкавост и сцепление
- Защита на шината
- Намаляване на повече от 50% от вибрациите
- Не абсорбира течност за безкамерни гуми
- Run-flat (може да се придвижвате, ако спукате гума)
- Бърз и лесен монтаж
- Гъвкави крила за по-голяма стабилност
- Възможност за каране на по-ниско налягане
- Ниско тегло
- Приложение - планинско колоездене - all-mountain, enduro, DH
Комплекти за ремонт
Muc-Off комплект - https://www.bikecenter.bg/product/instrument-muc-off-tubeless-repair-kit
Фитили Muc-Off - https://www.bikecenter.bg/product/fitili-muc-off-puncture-plugs-refill-pack
Инструмент Force - https://www.bikecenter.bg/product/instrument-force-tubless-set
Всички компоненти и инструменти, необходими за монтиране на цялата tubeless система:
Капли съвместими с безкамерни гуми
Външни гуми съвместими с безкамерни гуми
Вентили за безкамерни гуми
Бандажна лента за капли за безкамерни гуми
Течност за безкамерни гуми
Инсърт (при желание)
Щанги за гуми
Компресор, в краен случай помпа за гуми за велосипеди
Инструмент за вентили (за махане на иглата) или клещи с остър връх, или Muc-off Big Bore Valve
Гъба със сапунена вода или спрей бутилка с изопропилов алкохол (за почистване)
Остри ножици
Как да монтирате безкамерни гуми?
Свалете каплата от вашия велосипед. Спаднете гумата докрай и махнете вътрешната и външната гума. Когато останете само с вашата капла, съвместима с тюблес, намерете отвора за вентила. Ако каплата ви няма монтирана бандажна лента, и виждате отворите за спици, това значи, че вие трябва да монтирате такава.
Първо почистете шината с вода и сапун /изопропилов алкохол/ или Muc-Off почистващ спрей, след което вземете бандажната лента, която трябва да е правилния размер за вашата шина и започнете лентата 2-3 отвора за спици пред отвора за вентила. Това ще позволи на лентата да се припокрие два пъти с отвора за вентила за добро уплътнение. Уверете се, че държите лентата опъната, че е права и че я натискате здраво по шината. Без достатъчно опъване на лентата, вашата безкамерна гума няма да се намести правилно и може да пропуска въздух. Преминете покрай отвора на вентила с 3 спици, за да се уверите, че имате достатъчно покритие с лентата. Когато сте готови с цялата капла, отрежете ъглите на края на лентата. Това ще създаде „стрелка“ на края на лентата и ще помогне да се залепи за центъра на шината. Поставете стикера на Muc-OFF, който се намира в опаковката на вашата лента, върху „стрелката“, ако не поставете парче изолирбанд.
Намерете отвора за вентила на шината и ако вашата лента няма отвор, си направете сами. Пробийте малка дупчица с нещо остро, по-малка от самия вентил, и поставете вентила. Уверете се че стягате хубаво гайката на вентила и притискате към леглото с пръсти.
След като сте монтирали вентила, вземете вашата външна гума и се уверете, че ще я монтирате в правилната и посока на търкаляне (пише на борда на гумата). Монтирайте частично безкамерната си гума, като може да си помагате с щанги. Тук идва моментът, в който ако искате да имате инсърт е време да го монтирате. Преди това трябва да сте избрали и съвместим вентил с инсърти (повечето са). Сложете инсърта като напаснете мястото му за вентила. Затворете почти го край гумата, ако искате да сипвате течност директно вътре, ако не, монтирайте изцяло гумата.
Добавете течност за безкамерни гуми директно в гумата, ако не сте я затворили. Проверете препоръките на производителя или вижте по-горе колко милилитра е препоръчително да сложите. Ако сте монтирали вашата външна гума, добавете течност през вентила, като трябва да сте премахнали иглата (ако не сте с Muc-off Big Bore Valve). Сипете внимателно течност през вентила и се уверете че гумата ви е напълно монтирана.
Напомпайте гумата с компресор, докато не изпукат (ще го чуете) бордовете на гумата и не видите, че те са излезли от каналите на шината и гумата изглежда равномерно сложена спрямо шината. Ако видите, че на места гумата изглежда крива, напомпайте още и следете тези места. След като сте готови, разпределете равномерно уплътнителя за гуми, като разклатите и завъртите гумата.
Монтирайте каплата на велосипеда и не забравяйте да спаднете гумата малко, ако сте я напомпали на повече от 2,5 бара. Първите няколко дни е нормално ако не карате велосипеда, гумите ви да спадат. Насладете се на карането!
* Препоръчваме вашият tubeless да бъде монтиран в сервиз!
Ако едно време беше смешно и странно да носим каска, докато караме колело, то вече това е прието за нещо нормално и каската дори се превърна в желан аксесоар на колоездачната униформа.
Същото се случи и с предпазните колани в автомобилите, нали? Да, и коланите, и каските спасяват животи. Ето затова ще обърнем повече внимание на това как да изберем подходяща каска за колоездене - хем да ни е удобна, хем и да ни пази от травми.
Велокаската вече не е само защитен аксесоар за колоездене - през последните години тя бе радикално преработена, използвайки материали от ново поколение, усъвършенствана аеродинамика и смарт технологии.
В пълен контраст с "тенджерите на главата" от едно време, сега каските са стилни и най-важното - доста по-ефективни.
Как да изберем правилната велосипедна каска
Разнообразието от стилове, размери, цели и функции може да бъде объркващо за потребителите. Затова създадохме пълно ръководство, което да ви помогне да направите информиран избор.
Първо, ще трябва да намерите размера си, което може да стане с помощта на видеото и таблицата по-долу. Също така ще обясним различните функции и елементи на безопасност на съвременните велосипедни каски.
И накрая, ние избрахме някои каски, които са най-подходящи за стила на колоездене, който практикувате. След това, всичко, което трябва да направите, е да определите бюджета си и да закупите най-подходящата.
Намирането на подходящия размер каска за вас е лесно и може да се извърши самостоятелно за по-малко от минута. Просто използвайте шивашки сантиметър, като започнете от около 2,5 см над веждите на челото.
Сега измерете пълната обиколка на главата си, като поддържате нивото на лентата и над ушите - използвайте огледало, за да проверите дали линията ви е правилна.Това е най-широката част на главата и измерването, на което се основават размерите на каската.
Уверете се, че сантиметърът е близо до вас и повторете измерването, за да сте сигурни, че резултатът е точен. Намирането на идеално подходяща каска е важно за ефективността й по време на удар и за общия комфорт.
След като направите измерването, използвайте таблицата по-долу, за да установите размера, който трябва да поръчате.
* Тези измервания са грубо ръководство, така че ако имате съмнение не се притеснявайте да се консултирате с представител на Bike Center.
ОБИКОЛКА НА ГЛАВАТА РАЗМЕР
47-51 см XS
51-55 см S
55-59 см М
59-63 см L
61-63 см XL
Избирането на правилния размер е от фундаментално значение. Не само, че ще ви бъде по-удобно, а по-важното, че правилният размер определя правилната защита при падане. Например ако каската е по-голяма от необходимото, то при удар тя може да се измести и съответно да не пази частите, за които е предвидена. Ако пък е малка ще ви бъде неудобна и има голяма вероятност да спрете да я носите.
Правилният размер каска трябва да приляга стегнато върху главата ви, но да не ви притиска прекалено много. С използването на пристягащите механизми може да постигнете идеален комфорт.
Каската не бива да се мести много лесно и не трябва да седи килната на една страна - било то напред, назад, наляво, надясно. Тя трябва да е изправена като предният край е на отстояние около 2-3 см от веждите.
Съвременните модели имат много елементи, форми и функции специално за всяка дисциплина. Основните характеристики, които трябва да се вземат предвид включват:
В света на колоезденето са се наложили някои тенденции, продиктувани от стила, който практикувате. При каските това не е изключение, като имаме няколко основни типа каски:
шосеен тип - отличават се с лекота, аеродинамичност и добро проветрение и са подходящи за гравъл и шосейно колоездене.
планински тип - тук е наблегнато на защитата, като тези каски са замислени с основната цел да ви пазят при удар и съответно може да бъдат жертвани теглото, визията и функционалността. Каските за планинско колоездене от своя страна биват full-face, които покриват и предпазват цялото ви лице и са подходящи за Downhill и парк каране и open face, при които лицето ви е открито, но са обогатени с технологии за защита.
градски тип - предлагат базова защита като са предвидени да са удобни и функционални, все пак най-вероятно не искате да ходите на работа с full face каска, а търсите нещо по-практично.
Разбира се всички тези основни типове се разделят на няколко вида в зависимост от специфичната употреба. Вие сами трябва да прецените дали протекция в задната част на главата е важна за вас или ще изберете по-добро проветрение и удобство на каска, която не пази тази част на черепа ви. Например планинските каски задължително имат протекция отзад, докато повечето градски нямат.
Детски каски
Като отделна категория може да разграничим и детските каски, които са задължителни за сигурността на подрастващите. Те са проектирани с акцент върху безопасността и комфорта. Обикновено са по-леки, в ярки цветове и със забавни дизайни, за да са видими и да привличат вниманието на каращи и пешеходци. Особено важно е те да предлагат стабилност и добра защита, тъй като децата са по-податливи на наранявания и ги използват не само за колоездене, но и за каране на тротинетки, ролери и скейт.
За родителите при избора на детска каска важат същите условия, както при избора на каска за възрастен. Когато купувате, обърнете внимание на размера и регулирането, както и на начина на закопчаване. Освен това каската трябва да е лека, за да не натоварва шийните прешлени на детето и носенето и да не е уморително при движенията на главата. Не бива да се забравя и достатъчната вентилация, за да не се прегрее главата на детето по време на продължителни карания и в горещо време.
Защитната част на каската се състои от външна черупка и вътрешна облицовка, които са интегрирани заедно.
Пластмасовата обвивка на каската осигурява известна устойчивост на пробиване и позволява на шлема да се плъзга при удар (за да предпази главата и шията ви).
Обшивката на каската е изработена от експандиран пенополистирол (по същество висококачествен стиропор) и тя предпазва главата ви, като разсейва ударовите сили.
Вече знаем, че ротационните сили също могат да причинят мозъчно нараняване, дори ако увреждането е по-малко очевидно. В резултат на това производителите на каски са разработили широк спектър от технологии - всички брандирани с различни имена - за да сведат до минимум ротационните сили по време на злополука. Ако често карате по опасни места или просто искате по-голямо спокойствие е добре да помислите за допълнителната защита, която предлага системата MIPS.
MIPS: Multi-directional Impact Protection System ( Многопосочна технология за защита от удар ), открита в редица марки каски, представлява слой с ниско триене, който пренасочва ротационните ефекти, като позволява на абсорбиращата удара облицовка от пяна леко да се върти по време на удар. MIPS осигурява допълнителна защита на главата при страничен удар. Каските с тази функция за безопасност са сред най-качествените, но и по-скъпи модели.
ANGI: Това е най-новата технология в света на каските, внедрена от гиганта Specialized. Тази система се свързва с телефоните на ваши приятели посредством приложение, като в случай на беда с вас (падане и т.н.) ANGI изпраща съобщение до тях, за да ви помогнат. ANGI е отделно устройство и се закупува отделно от каската.
*Не купувайте каска, която не отговаря на минималните изисквания за безопасност и сертификация по EN 1078.
Смяна и поддръжка на каската
Избягвайте да изпускате или хвърляте каската си. Важно е да я смените, ако е участвала в катастрофа, дори и да изглежда в добро състояние след това. Препоръчително е да закупите нова каска и когато забелязвате признаци на износване.
Съветваме ви да сменяте каската си на всеки 3 до 5 години. Така ще сте сигурни, че отговаря на най-новите стандарти за безопасност и осигурява надеждна защита. Фактори като прекомерното потене, UV лъчите или излагането на корозивни елементи и тежки метеорологични условия могат да ускорят амортизацията на каската.
За да сте сигурни, че тя ще издържи възможно най-дълго, е важно да се грижите за нея. Почиствайте външната част на каската, визьора и каналите за вентилация с мека кърпа и топла вода. Обръщайте внимание и на интериора - съвременните каски доста често са с перяща се вътрешна подложка, което доста улеснява процеса. За освежаване или по-сериозни замърсявания може да използвате и специален спрей.
Във физическите магазини BIKE CENTER и онлайн ви предлагаме голямо разнообразие от каски на марките Specialized, Cube, Fox, Uvex, Abus, Alpinestars и Force, подходящи за всякакъв тип колоездене – очакваме ви!
Specialized Science Club представя Levo 4 – електрически планински велосипед, толкова усъвършенстван, че те превръща в колоездачен киборг. Заедно сте СуперЕстествени – подсилени със свръхмощност, сцепление, контрол и пробег, за да покорите всякакъв офроуд терен.
Levo 4 – Там, където Супер среща Естественото.
Със 666 вата и 101 Нм, предавани чрез SuperNatural система за подаване на мощност, единственият велосипед, който надминава Levo 4 с неговата комбинация от мощност, въртящ момент и контрол, е S-Works Levo 4.
С 14% повече пикова мощност и SuperNatural система за подаване, Levo 4 е самото определение за управляемост и върхово представяне.
„Новият мотор на Levo предлага повече мощност от всякога, но подаването на енергия е контролирано, което ти позволява уверено да се справяш със стръмни и технични изкачвания.“
— Bike Radar
Овладей технични терени при ниска скорост и предизвикателни изкачвания с толкова естествено усилване, че ще се почувстваш като свръхчовек.
Моторът 3.1 е върхът на механичната ефективност.
Изживей представяне, родено от над 40 години експертиза в създаването на планински велосипеди. Рамката на Levo 4 съчетава 150 мм оптимизирано задно окачване, регулируема геометрия, първото по рода си e-MTB отделение за съхранение в долната тръба (SWAT), и още – всичко проектирано с страст от колоездачи за върховно каране.
Повече от 40 години сме отдадени на усъвършенстването на усещането при каране, осъзнавайки, че то е сбор от всеки един аспект на целия велосипед. Затова Specialized Science Club проектира Levo 4 като напълно интегрирана система, която осигурява ненадминато качество на каране, контрол и увереност.
Мощността е безсмислена без контрол. Levo 4 усилва педалното ти усилие толкова естествено, че ще преминаваш плавно през технични участъци, ще запазваш контрол при висока скорост и ще изкачваш стръмни, ронливи терени, където други губят сцепление. Това не е магия – това е директно подаване на ток чрез усъвършенствания Turbo фърмуер и най-прецизните сензори за въртящ момент по трасето.
Кажи сбогом на притесненията за пробега с до 5,33 часа* свобода на движение с Levo 4. Благодарение на водещата в индустрията механична и електрическа ефективност и до 1 120 Wh вградена батерия, разполагаш с нужната мощност, за да стигнеш по-далеч. Levo 4 ти дава и несравним контрол върху карането чрез MicroTune и Smart Control, които ти позволяват фино да регулираш подаването на мощност и да управляваш разхода на батерията за максимален пробег.
*Максималният пробег е изчислен в Eco режим, при колоездач с тегло 80 кг, значителни изкачвания, с вградена батерия от 840 Wh и допълнителен Range Extender от 280 Wh.
Levo 4 отключва възможността ти да караш по-далеч от всякога, благодарение на революционната ефективност на мотора S-Works 3.1. Неговото съотношение на предавките 27:1 поддържа мотора да върти на по-високи и по-ефективни обороти, за разлика от по-бавно въртящите се мотори, които изтощават батериите по-бързо. Освен това, увеличихме напрежението, за да намалим тока, което минимизира загубата на енергия в трансмисионните линии. Резултатът? Най-доброто съотношение между пробег и тегло в индустрията, поставящо нов стандарт за ефективност и представяне.
GENIE + FOX FLOAT X
Геометрията на Levo 4 осигурява изключително изживяване от самото начало, съчетавайки възможности на голям велосипед с пъргаво поведение в тесни участъци. Колоездачите, които обичат да настройват велосипеда си, могат лесно да персонализират карането.
Specialized Science Club провежда повтаряеми тестове, за да осигури оптимално представяне в реални условия. В нашия тест за екстремно изкачване Levo 4 преодоля предизвикателството в 92% от случаите, надминавайки най-близкия конкурент с неговите 84%. Това означава, че конкурентът е отказал два пъти по-често — 16 от 100 опита, срещу само 8 за Levo 4. Когато пътеките станат стръмни, хлъзгави или технични, SuperNatural системата за подаване на мощност на S-Works Levo 4 ти осигурява сцепление, а не подхлъзване.
Дисплеят MasterMind променя представата за визуализация на данни, предлагайки най-големия и с най-висока резолюция екран, поставян досега на електрически велосипед – така всяка важна информация е винаги пред очите ти. Освен това, той се свързва безпроблемно с други устройства чрез Bluetooth за пълна интеграция. С MicroTune можеш да настройваш нивото на подпомагане в реално време, с прецизност от 10% на стъпка.
Контролният модул MasterMind на борда предлага следващо ниво на изживяването за колоездача и интеграция с най-големия и с най-висока резолюция екран на велосипед. Той поставя всяка важна информация пред очите ти: ниво на заряда, режим на подпомагане на мотора, данни за карането, лични показатели за производителност. Дори лесно се свързва с други устройства чрез Bluetooth.
Micro Tune ти позволява да настройваш нивата на подпомагане в реално време с 10% стъпки, защото понякога Turbo режимът е твърде много, но Trail режимът просто не е достатъчен. Настрой точно усилването, което да пасва на карането ти, на физическата форма, на приятеля ти или на настроението ти. Трябва малко повече мощност? Увеличи я. Чувстваш се силен или искаш да потиш повече? Намали я. Караш с по-фит приятел? Настрой темпото им и поддържай карането социално. Това е като потенциометър за твоите ватове — защото никой не обича да бъде изоставен.
С усъвършенствано проследяване на представянето, безпроблемна интеграция с партньорски приложения и управление на Turbo e-bike функциите, приложението Specialized издига колоезденето на ново ниво.
27.5” отзад за маневреност, 29” отпред, за да преминаваш през всичко. В нашето търсене да направим Levo 4 най-добрият по управляемост електрически планински велосипед с пълна мощност, избрахме специализирана смесена конфигурация на колелата. По-малкото 27.5” колело отзад осигурява маневреност, докато 29” предното колело преминава лесно през всичко, което ти се изпречи на пътя.
След като те накарахме да искаш да го купиш - виж какви са възможностите:
Пролетта е тук и с нея идва идеалното време за нов велосипед и екипировка! В Bike Center сме подготвили страхотни промоции, които ще направят избора ви още по-приятен. Независимо дали търсите детски велосипед за малчугана, мечтаното колело за планински приключения или качествено облекло за колоездене, априлските ни оферти са точно за вас! Всички промоции са валидни до края на месеца или до изчерпване на количествата.
🚴 До 20% намаление на детски велосипеди – Подгответе малките колоездачи за пролетните приключения с нов велосипед на страхотна цена! Вижте всички намалени детски велосипеди
🚴 До 30% намаление на велосипеди Specialized – Един от най-добрите брандове в света на колоезденето, сега с изключителни отстъпки. Вижте всички намалени велосипеди Specialized
🚴 Велосипеди Cube с до 30% намаление – Немско качество, надеждност и перфектен дизайн на още по-добри цени. Вижте всички намалени велосипеди Cube
❄️ 35% намаление на зимно облекло – Възползвайте се от намаленията и се подгответе за следващия студен сезон! Вижте всички намалени продукти от категорията
🚴 До 30% намаление на велосипеди Pinarello – Иконични шосейни велосипеди с перфектна аеродинамика и технологии на топ ниво. Вижте всички намалени велосипеди Pinarello
🚴 20% намаление на всички BMX велосипеди – За любителите на триковете и адреналина – сега на още по-добри цени! Вижте всички намалени велосипеди BMX
👕 До 35% намаление на Castelli – Италианска прецизност и комфорт за всички колоездачи. Вижте всички намалени продукти на Castelli
🔥 Aim One с пролетна цена от 999 лв. вместо 1199 лв. – Перфектен избор за тези, които искат качествен велосипед на достъпна цена! Вижте намалените цени тук.
🔥 Specialized Riprock 24" за 1189 лв. вместо 1399 лв. – Отличен избор за млади колоездачи, които търсят първокласно качество. Вижте велосипедите тук.
🔥 Specialized Riprock 20" за 1059 лв. вместо 1299 лв. – Компактен, лек и перфектно оборудван за малките приключенци. Вижте велосипедите тук.
🚀 Не изпускайте тези невероятни промоции! Посетете най-близкия Bike Center или разгледайте онлайн и се подгответе за един незабравим велосипедeн сезон!
Bike Center е известен в цялата страна и представлява някои от най-големите марки в света на
велосипедите.
Любимият веломагазин на хиляди колоездачи продава онлайн и доставя части до всяка точка на страната.
Голямата цел на Bike Center обаче е да предложим и физически обекти в повечето градове в България,
изхождайки от старата поговорка – око да види, ръка да пипне.
Желанието ни е всеки любител на велосипедите да има възможност да разгледа на живо някои от най-модерните
колела и да получи компетентно мнение от хора, които наистина разбират от колоездене.
За нас, хората в Bike Center, велосипедите не са просто хоби, а начин на живот. Това е нашата религия, а
любовта ни към байковете всеки ден засилва радостта ни от това, което вършим и ни кара да го правим още
по-добре. За нас е удоволствие всеки ден да сме сред колела, да научаваме нови неща за тях, да изпробваме
първи най-новите технологии и да представляваме най-големите марки в бранша. Ние вярваме и показваме на
практика как човек може да получава пари, докато упражнява хобито си и работи с усмивка на лице.
Освен да продава най-качествените продукти на пазара, Bike Center винаги се стреми да предложи и
най-доброто обслужване на своите клиенти – било то компетентно мнение и консултация или надежден
велосервиз.
За да поддържаме това високо ниво, Bike Center търси да наеме компетентни управители на магазини, търговци
и
механици, които споделят същата страст и любов към колелата като работещите в момента.