Как да направя поръчка в сайта?

Защо да се регистрирам?

За да направите поръчка в онлайн магазин Bike Center трябва да бъдете регистриран потребител. Изискваме регистрация, защото се нуждаем от Вашия телефон и имейл за обратна връзка, за да потвърдим поръчката и адреса на доставка.

Как да се регистрирам?

За щастие регистрацията е лесна и отнема само няколко минути.

Ако използвате настолен компютър:

1. Натиснете „Вход“ в горната дясна част на екрана.

2. След това изберете „Регистрация“.

3. Въведете име, фамилия, валиден имейл и телефон за връзка с Вас. ( Посочете верни данни, защото ще се свържем с Вас за потвърждение. Моля, имайте предвид, че не изпращаме пратки, които не са потвърдени.)

4. Въведете парола и я потвърдете. Изберете, че се съгласявате с общите условия и имате навършени 16 години. Натиснете бутона Регистрация и вече сте готови да пазарувате!

Ако използвате мобилно устройство:

1. Изберете иконката с три черти в левия ъгъл на екрана.

2. Натиснете „Регистрация“.

3. Въведете име, фамилия, валиден имейл и телефон за връзка с Вас. ( Посочете верни данни, защото ще се свържем с Вас за потвърждение. Моля, имайте предвид, че не изпращаме пратки, които не са потвърдени.)

4. Въведете парола и я потвърдете. Изберете, че се съгласявате с общите условия и имате навършени 16 години. Натиснете бутона Регистрация и вече сте готови да пазарувате!

Ако желаете, може да използвате профила си във Facebook или Google+ за влизане в системата. 

За целта натиснете бутона „Вход с Facebook” или “Вход с Google+

Как да поръчам продукт?


След като сте влезли в профила си, изберете желания от Вас продукт и натиснете бутона „Купи сега“. Ако не виждате бутон „Купи сега“, а бутон „Запитване“, това означава, че в момента артикулът не е наличен и трябва да изпратите запитване към нас, за да бъде поръчан от производителя и съответно доставен по-късно при Вас.

След като натиснете бутон „Купи сега“, системата Ви препраща към „Количката за пазаруване“ за завършване на поръчката. Ако желаете да пазарувате още артикули, натиснете „Продължи с пазаруването“.

Ако желаете да завършите поръчката си, следвайте инструкциите на системата:


1. Натиснете бутона „Завърши поръчката“.

2. Изберете адрес от списъка, доставка до друг адрес или вземане от наш магазин. След това натиснете бутон „Продължи“.

3. Въведете нов адрес или използвайте настоящия. Когато сте готови, натиснете „Продължи“.

4. Начин на доставка – маркирайте кръгчето за доставка с Еконт и натиснете „Продължи“. 

5. Изберете начин на плащане и натиснете „Продължи“.

6. В секцията „Преглед преди поръчка“ виждате обобщение на поръчката си. В полето „коментар“ може да посочите ценна информация – например до кой офис на Еконт желаете да бъде изпратена пратката.

7. Маркирайте квадратчето, че сте запознати с общите условия и натиснете бутона „Завърши поръчката“.

Сега наш представител ще се свърже с Вас, за да потвърди поръчката. Доставката отнема около 3 дни след потвърждението на поръчката. Непотвърдени поръчки не се изпращат!

Ако имате въпроси, може да ни потърсите на телефон 0892 245 395