КОЛЕДНИ НАМАЛЕНИЯ ВИЖ ПРОДУКТИТЕ

Как да направя поръчка в сайта?

Защо да се регистрирам?

За да направите поръчка в онлайн магазин Bike Center трябва да бъдете регистриран потребител. Изискваме регистрация, защото се нуждаем от Вашия телефон и имейл за обратна връзка, за да потвърдим поръчката и адреса на доставка.

Как да се регистрирам?

За щастие регистрацията е лесна и отнема само няколко минути.

Ако използвате настолен компютър:

1. Натиснете „Вход“ в горната дясна част на екрана.

2. След това изберете „Регистрация“.

3. Въведете име, фамилия, валиден имейл и телефон за връзка с Вас. ( Посочете верни данни, защото ще се свържем с Вас за потвърждение. Моля, имайте предвид, че не изпращаме пратки, които не са потвърдени.)

4. Въведете парола и я потвърдете. Изберете, че се съгласявате с общите условия и имате навършени 16 години. Натиснете бутона Регистрация и вече сте готови да пазарувате!

Ако използвате мобилно устройство:

1. Изберете иконката с три черти в левия ъгъл на екрана.

2. Натиснете „Регистрация“.

3. Въведете име, фамилия, валиден имейл и телефон за връзка с Вас. ( Посочете верни данни, за да може да се свържем с Вас при необходимост. )

4. Въведете парола и я потвърдете. Изберете, че се съгласявате с общите условия и имате навършени 16 години. Натиснете бутона Регистрация и вече сте готови да пазарувате!

Ако желаете, може да използвате профила си във Facebook или Google+ за влизане в системата. 

За целта натиснете бутона „Вход с Facebook” или “Вход с Google+

Как да поръчам продукт?


След като сте влезли в профила си, изберете желания от Вас продукт и натиснете бутона „Купи сега“. Ако не виждате бутон „Купи сега“, а бутон „Запитване“, това означава, че в момента артикулът не е наличен и трябва да изпратите запитване към нас, за да бъде поръчан от производителя и съответно доставен по-късно при Вас.

След като натиснете бутон „Купи сега“, системата Ви препраща към „Количката за пазаруване“ за завършване на поръчката. Ако желаете да пазарувате още артикули, натиснете „Продължи с пазаруването“.

Ако желаете да завършите поръчката си, следвайте инструкциите на системата:


1. Натиснете бутона „Завърши поръчката“.

2. Изберете адрес от списъка, доставка до друг адрес или вземане от наш магазин. След това натиснете бутон „Продължи“. 

    * Ако сте избрали опцията за вземане от наш магазин, моля, имайте предвид, че колегите от избрания търговски обект трябва да се свържат с вас за изясняване на сроковете за доставка!

3. Въведете нов адрес или използвайте настоящия. Когато сте готови, натиснете „Продължи“.

4. Начин на доставка – маркирайте кръгчето за доставка с Еконт и натиснете „Продължи“. 

5. Изберете начин на плащане и натиснете „Продължи“.

6. В секцията „Преглед преди поръчка“ виждате обобщение на поръчката си. В полето „коментар“ може да посочите ценна информация – например до кой офис на Еконт желаете да бъде изпратена пратката.

7. Маркирайте квадратчето, че сте запознати с общите условия и натиснете бутона „Завърши поръчката“.



Ако имате въпроси, може да ни потърсите на телефон 0892 245 395